Vaihdot ja palautukset

Uskomme, että tulet olemaan tyytyväinen ostoksiisi. Aina voi kuitenkin tulla tilanne, jolloin tuotteen palauttaminen on välttämätöntä. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, se tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa paketin saapumisesta. Joulukuussa ostettujen tuotteiden palautusaikaa on kuitenkin jatkettu 5.1. asti.

Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja niissä on oltava alkuperäiset etiketit. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai ne on selvästi tehty asiakkaan henkilökohtaisia vaatimuksia vastaaviksi. Huomioithan esimerkiksi polkupyörää ostaessasi, ettei pyörällä voi lähteä ulos koeajolle - tämä on ns. käyttöönotto, jonka jälkeen palautusoikeus raukeaa. Vastuumme laatua koskevista virheistä säilyy tietenkin muuttumattomana.

Palautusten välttämiseksi, otathan rohkeasti meihin yhteyttä, jos olet epävarma esimerkiksi tuotteen koosta. Näin säästyt todennäköisemmin palautuksen vaivasta ja me pystymme pitämään toimituskulumme mahdollisimman edullisina.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa, suosittelemme sinua olemaan ennen palautusta yhteydessä meihin sähköpostitse (peloton@veloshop.fi), jotta voimme varata sinulle oikean koon vaihtoa varten.

Käytä vaihdoissa ja palautuksissa postin edullisinta lähetystapaa. Palauttaessasi tuotteita, toimitat paketin vain postiin ja ilmoitat sen olevan asiakaspalautus. Sinun ei tarvitse maksaa postikuluja, koska meillä on asiakaspalautussopimus postin kanssa.

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain posteissa voit täyttää palautuskortin itse. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 633939.

Palautusosoite:

Asiakaspalautustunnus 633939
Veloshop.fi
Nosturinkatu 1
20200 Turku

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Huomioithan seuraavat asiat

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan yhteystietosi / pakkauslistan, jotta tunnistamme tilauksesi. Palautamme rahat tilillesi suoraan Paytrailin kautta. Mikäli olet käyttänyt maksutapana Klarnaa, voimme hyvittää summan suoraan laskuusi ja lähettää sinulle uuden laskun tilalle.
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, ota mahdollisimman pian yhteyttä meihin.