Myynti- ja toimitusehdot

Voimassa 10.1.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kimmo Helle Sport Trading Oy y-tunnus 2569165-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.veloshop.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Tilatessasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein. Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen peloton@veloshop.fi. Tallenna aina tilausvahvistus ja muista aina mainita tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB, Collector lasku- ja osamaksutavat, Klarnan lasku- ja Klarnan tili, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Klarna laskun ja Klarna tilin maksutapahtumista vastaa Klarna Oy.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Postiennakko

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan asiakkaan lähimpään postikonttoriin tai pakettiautomaattiin. Kaikki esillä olevat tuotteet löytyvät varastostamme, ja ovat valmiina toimitettavaksi ellei toisin ole mainittu. On kuitenkin mahdollista, että varastosaldossamme on virhe, jonka vuoksi tuotetta ei löydy. Tällöin olemme yhteydessä sinuun niin pian kuin mahdollista.

Tuotteet postitetaan 1-3 arkipäivän sisällä tilauksestasi, ellei tuotteen kohdalla ole toisin ilmoitettu.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan näkyvästi Veloshop.fi:n nettisivuilla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja voit seurata sen kulkua lähetystunnuksella.

Veloshop.fi:n tuotteiden toimitus maksaa 5 euroa ja yli 80€ maksavat tilaukset toimitetaan veloituksetta, ellei tuotteen kohdalla toisin mainita. Tällaisia tuotteita voivat olla erityisen suuret tuotteet. Lisäksi tarjoamme ilmaisen vaihdon, sekä palautusoikeuden, jotta voit hyvillä mielin tarkastella ostamiasi tuotteita. Tuotteita toimitetaan vain Suomeen.

Nouto valitsemastasi Postista

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Nouto Postin pakettiautomaatista

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin saapuneesta lähetyksestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Käytä vaihdoissa ja palautuksissa postin edullisinta lähetystapaa. Palauttaessasi tuotteita, toimitat paketin vain postiin ja ilmoitat sen olevan asiakaspalautus. Sinun ei tarvitse maksaa postikuluja, koska meillä on asiakaspalautussopimus postin kanssa.

Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain posteissa voit täyttää palautuskortin itse. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 656896.

Palautusosoite:

Asiakaspalautustunnus 656896
Veloshop.fi
Nosturinkatu 1
20200 Turku

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen peloton@veloshop.fi tai postitse:

Veloshop.fi
Nosturinkatu 1
20200 Turku

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Veloshop.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Veloshop.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Mitäs jos me laitettaisiin ilmoituksia, kun meille tulee mielenkiintoisia uutuuksia tai tarjouksia?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.

Copyright © 2011-2020 Veloshop.fi.